Samsung w nowej reklamie wytyka Apple brak innowacji. Otwarcie krytykuje giganta za brak chęci do zmiany. Przy tym chwali się możliwościami swoich składanych modeli i Galaxy AI. Czy tym kupi fanów Apple?
Bitwa pomiędzy Apple a Samsungiem już od dawna – dwaj giganci często dogryzają sobie w mediach społecznościowych, nawzajem śmiejąc się ze swoich wyborów i rozwiązań (lub ich braku). Samsung znów nie odpuszcza Apple i w najnowszej reklamie postanowił wbić szpilę swojemu odwiecznemu rywalowi.
Często takie podgryzanie jest delikatne i symboliczne – tak jednak na pewno nie jest tym razem. Samsung wypuścił bowiem reklamę, w której wprost wytyka użytkownikom Apple ślepe podążanie za marką, nawet jeśli ta nie proponuje nam w zamian wielu innowacji.
Tym razem poszło o brak składanych smartfonów w ofercie giganta z Cupertino. Wideo podkreśla, że Samsung od lat wyznacza trendy w tym segmencie, podczas gdy Apple… nie weszło jeszcze nawet do gry.
Nowa reklama prezentuje składane modele Samsung Galaxy Z Fold6 i Z Flip6. Koreański producent przedstawia ich zalety, jednocześnie pokazują, jak „zacofane” są dalej iPhone’y. W reklamie widzimy użytkowników cieszących się swoimi składanymi telefonami koreańskiego giganta, a Samsung zadaje pytanie użytkownikom Apple – „A gdzie wasz składany iPhone?”
Biorąc pod uwagę, że składane ekrany to jedna z najgorętszych innowacji ostatnich lat, a Apple wciąż wydaje się być daleko w tyle, to przytyk, który może dać klientom marki do myślenia. Pytanie tylko, czy komukolwiek zależy na tym, aby w portfolio giganta z Cupertino pojawiły się składane modele.
Apple słynie z tego, że nie goni za trendami, a raczej wprowadza je w momencie, gdy uznaje, że technologia jest gotowa. Czy składany iPhone zadebiutuje dopiero za kilka lat? Być może, o ile w ogóle pojawi się w ofercie giganta.
Samsung idzie także o krok dalej. W klipie widzimy między innymi ogromną kolejkę po nowego iPhone’a, w której fani marki pytają się wzajemnie, o to jakie nowości znajdziemy w nowym sprzęcie Apple. Na pytanie „co jest w nim nowego?”, ktoś nonszalancko i bez skrupułów odpowiada „kogo to obchodzi”.
W ostatnich latach iPhone’y rzeczywiście nie kuszą szczególnie zaskakującymi nowościami i innowacjami, ale stale cieszą się ogromnym zainteresowaniem i oddaniem użytkowników, którzy ze sprzętów korzystają latami. To, na czym zależy im najbardziej to niezawodność i długie wsparcie – i to właśnie dostają od Apple.
Coś czuję, że nie będziemy musieli długo czekać na odpowiedź giganta z Cupertino. Ciekawe co tym razem wytknie koreańskiemu producentowi?
https://www.gsmmaniak.pl/1532831/apple-karty-upominkowe-blac-friday-promocja/
Źródło: Samsung na X, opracowanie własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Znudziły Ci się już typowe laptopy do gier lub biurowych zastosowań? Nam też, dlatego promocja…
W 2024 da się kupić telefon za 300 złotych, który ma 90 Hz ekran i…
LG wcale nie powiedziało jeszcze swojego ostatniego słowa na rynku smartfonów. Co więcej, podjęło właśnie…
Orange Polska wreszcie zwraca pieniądze klientom w ofercie na kartę. Chodzi o środki pobrane w związku…
OPPO Pad 3 odbył swoją oficjalną premierę. Nowy tablet producenta, z potencjałem na pojawienie się…
Co powiesz na promocję, dzięki której totalny smartwatch Garmin Forerunner 955 kupisz w najlepszej cenie…