Flagowy Google Pixel 9 Pro ma poważne problemy z odpadającym aparatem. Poszkodowany użytkownik zgłosił problem do producenta – ten jednak twierdzi, że nie ma tu zupełnie jego winy.
Flagowe smartfony z serii Google Pixel 9 zadebiutowały na rynku w połowie ubiegłego roku, co oznacza, że są już na rynku niemal pół roku – do tej pory obyło się bez dużych kontrowersji i większych problemów z tymi modelami, co zdarzało się często w przypadku poprzedników.
Nie obyło się jednak bez wpadek. Okazuje się, że pewien użytkownik żali się na konstrukcję belki, w której ukryte są aparaty jego Google Pixel 9 Pro. Problem może być poważny.
Pomimo tego, poszkodowany użytkownik nosił on swojego smartfona od momentu zakupu przez ostatnie trzy miesiące w etui, a do tego nigdy go nie upuścił, pasek z aparatami zaczął delikatnie… odpadać.
Google Pixel 9 Pro. Ma 3 miesiące, od pierwszej godziny użytkowania znajdował się w etui z folią ochronną na ekranie. Nigdy nie został upuszczony ani uszkodzony w żaden sposób. Pasek aparatu oddziela się od telefonu.
– napisał @MohiFlaz na forum Reddit.
Taki problem może mieć poważne konsekwencje. Oddzielający się pasek aparatu otwiera drogę dla wilgoci i kurzu, co z czasem może unieważnić klasę wodoodporności urządzenia i prowadzić do wielu poważniejszych uszkodzeń.
Co można zrobić w takim momencie? Oczywiście skontaktować się z producentem, aby rozwiązać taki problem. Okazuje się, że Google nie ma jednak takich planów. Kiedy posiadacz wadliwego smartfona skontaktował się z pomocą techniczną Google, usłyszał, że firma nie może w żaden sposób pomóc, ponieważ telefon był w posiadaniu użytkownika już przez ponad 90 dni.
Warto przy tym zaznaczyć, że telefony Pixel są objęte roczną gwarancją, a jeśli same ulegną uszkodzeniu, Google obiecuje naprawę lub wymianę.
Co istotne, podobne przypadki pojawiały się już wcześniej. W jednej ze spraw firma wymieniła wadliwe urządzenie na nowe, jednak najnowsze doniesienia sugerują bardziej restrykcyjne podejście do reklamacji. Producent uznaje, że to nieprawidłowe użytkowanie doprowadziło do takiego uszkodzenia smartfona. Dziwne jednak, że zdarza się już nie pierwszy raz w ciągu zaledwie kilku miesięcy.
W obliczu rosnącej liczby skarg użytkownicy oczekują, że Google zaoferuje rozszerzony program gwarancyjny, podobnie jak miało to miejsce w przypadku problemów z ekranami w serii Pixel 8.
https://www.gsmmaniak.pl/1514008/google-pixel-9-pro-test-recenzja/
Źródło: PhoneArena, opracowanie własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…