fot. materiały sponsorowane
Wysoka liczba odwiedzin i dobra pozycja w wyszukiwarce nie zawsze przekładają się na wzrost sprzedaży. Wielu właścicieli e-commerce zmaga się z problemem porzucanych koszyków, co może negatywnie wpływać na wyniki sklepu. Jak sobie z tym poradzić? Poznaj InPost Pay – rozwiązanie, które upraszcza proces zakupowy.
Spis treści
Artykuł sponsorowany
Konwersja to wskaźnik pokazujący, ilu użytkowników podejmuje określone działania na stronie internetowej. Mogą to być:
Najważniejszym celem dla sklepów internetowych jest zwiększenie liczby klientów dokonujących zakupu. Oprócz finalizacji transakcji, istotne są także inne interakcje, które mogą prowadzić do przyszłej sprzedaży i budowania relacji z marką.
Niska konwersja może wynikać z różnych czynników. Wśród najczęstszych problemów można wymienić:
InPost Pay to rozwiązanie, które upraszcza proces zakupowy i eliminuje bariery utrudniające finalizację transakcji. Oto kluczowe korzyści:
Wdrożenie InPost Pay pozwala zredukować liczbę porzuconych koszyków, eliminując konieczność ręcznego wpisywania danych przez klientów. Wystarczy, że użytkownik doda produkt do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka InPost Pay”, poda numer telefonu powiązany z aplikacją InPost Mobile, a następnie jego koszyk zostanie przeniesiony do aplikacji InPost Mobile, gdzie szybko i wygodnie dokończy zakupy.
Bezpieczeństwo to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe klientów. InPost Pay zapewnia najwyższe standardy szyfrowania danych, co buduje zaufanie użytkowników.
Dzięki integracji z aplikacją InPost Mobile, klienci mają dostęp do pełnej historii zamówień i mogą śledzić statusy dostaw. Eliminacja konieczności przeszukiwania e-maili w celu znalezienia informacji o przesyłce sprawia, że korzystanie z InPost Pay jest wygodne i intuicyjne.
Dzięki InPost Pay klienci mogą zapłacić za swoje zakupy, korzystając m.in. z kart płatniczych, BLIK-a, Google Pay, Apple Pay. Wybór różnych metod płatności zwiększa komfort zakupów i zmniejsza liczbę porzuconych koszyków.
Dostawy mogą być realizowane za pomocą kuriera InPost, PaczkoPunktu lub maszyny Paczkomat®, co daje klientom elastyczność i możliwość wyboru najbardziej dogodnej opcji odbioru zamówienia.
Jeśli chcesz zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym, warto rozważyć wdrożenie InPost Pay. Proces integracji jest szybki i prosty – wystarczy skontaktować się z przedstawicielem InPost i uzyskać dostęp do odpowiednich narzędzi integracyjnych.
Współpraca z InPost Pay to także szansa na promocję Twojego sklepu w aplikacji InPost Mobile. Dzięki temu możesz dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.
Nie czekaj – dołącz do grona sprzedawców korzystających z InPost Pay i zwiększ swoją sprzedaż. Sprawdź szczegóły na stronie https://inpostpay.pl/biznes lub skontaktuj się z przedstawicielem handlowym InPost.
Artykuł sponsorowany
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Bank PKO BP znów zapowiada prace techniczne, co oznacza przerwę w działaniu kilku usług banku…
Tecno Spark Slim to niebywale smukły telefon o grubości niecałych 6 mm. Tym dziwniejsze jest…
POCO F7 Pro and F7 Ultra zadebiutują już na koniec marca. Taką rewelacją o wersji…
Infinix Zero Series Mini Tri-Fold to pierwszy składany smartfon, który ma tak dużo sensu. Składa…
Xiaomi SU7 Ultra po długim oczekiwaniu trafił wreszcie na rynek. Kosztuje sporo, ale nie jest…
Jeśli chcesz kupić nowy telefon, to koniecznie musisz rozważyć wybór OPPO Reno13 Pro 5G lub…