Chiński producent smartfonów, firma Xiaomi, zaskakuje chyba wszystkich związanych z branżą mobile. Raptem 2 dni temu informowaliśmy o znakomitych wynikach sprzedaży urządzeń tej spółki, a dziś jej włodarze podzielili się z nami kolejną, robiącą spore wrażenie wiadomością.
Chiński koncern poinformował, iż jego flagowy model, Xiaomi Mi3, od momentu premiery pod koniec 2013 roku, rozszedł się już w 10 milionach egzemplarzy, będąc obecnym tylko i wyłącznie na chińskim rynku. Nie da się ukryć, iż jest to naprawdę świetny rezultat, który z pewnością cieszy kierownictwo firmy. Z tego też powodu producent wypuszcza na rynek specjalną, limitowaną edycję swojego „flagowca” w kolorze szampańskiego złota. Trzeba przyznać, że w nowej odsłonie Mi3 prezentuje się naprawdę bardzo korzystnie.
Śmiałe plany spółki odnośnie wyników sprzedaży na kolejne miesiące i planowana ekspansja na rynek europejski i amerykański jednoznacznie świadczą, iż mamy do czynienia z kolejnym wielkim graczem na smartfonowym rynku, który może poważnie zamieszać w nieco skostniałej stawce liderów. Pozostaje tylko czekać na kolejne ruchy Xiaomi i – rzecz jasna – zapowiedzi nowych modeli telefonów.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
vivo Pad 5 Pro kosztuje nieco ponad 1500 złotych, a oferuje flagowy procesor i może…
Premiera vivo Watch 5 już za nami. Smartwatch oferuje kapitalny czas pracy na baterii i…
Od dokładnie 10 lat jestem Redaktorem gsmManiaKa, co jest najdłuższym etapem mojej zawodowej kariery. W…
HMD Skyline 2 ma zadebiutować na początku III kwartału 2025 roku. Telefon będzie następcą jednego…
iQOO Z10 Turbo i Turbo Pro debiutują za tydzień. Oba telefony cechuje wielka bateria i…
Tego RPG kupicie teraz taniej w jednym z popularnych sklepów internetowych. The Surge to wymagająca…