Chiński producent smartfonów, firma Xiaomi, zaskakuje chyba wszystkich związanych z branżą mobile. Raptem 2 dni temu informowaliśmy o znakomitych wynikach sprzedaży urządzeń tej spółki, a dziś jej włodarze podzielili się z nami kolejną, robiącą spore wrażenie wiadomością.
Chiński koncern poinformował, iż jego flagowy model, Xiaomi Mi3, od momentu premiery pod koniec 2013 roku, rozszedł się już w 10 milionach egzemplarzy, będąc obecnym tylko i wyłącznie na chińskim rynku. Nie da się ukryć, iż jest to naprawdę świetny rezultat, który z pewnością cieszy kierownictwo firmy. Z tego też powodu producent wypuszcza na rynek specjalną, limitowaną edycję swojego „flagowca” w kolorze szampańskiego złota. Trzeba przyznać, że w nowej odsłonie Mi3 prezentuje się naprawdę bardzo korzystnie.
Śmiałe plany spółki odnośnie wyników sprzedaży na kolejne miesiące i planowana ekspansja na rynek europejski i amerykański jednoznacznie świadczą, iż mamy do czynienia z kolejnym wielkim graczem na smartfonowym rynku, który może poważnie zamieszać w nieco skostniałej stawce liderów. Pozostaje tylko czekać na kolejne ruchy Xiaomi i – rzecz jasna – zapowiedzi nowych modeli telefonów.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Xiaomi POCO X6 Pro właśnie otrzymał stabilnego Androida 15 z nakładką HyperOS 2.0. Aktualizacja jest…
Samsung po latach zdał sobie sprawę, że składane smartfony nigdy nie wejdą do mainstreamu tak,…
Dysk Google zyskuje na koniec roku nowe moce. Teraz odtwarzanie wideo będzie jeszcze wygodniejsze. Nie…
Komunikator WhatsApp w następnym miesiącu przestanie być obsługiwany przez wiele smartfonów Samsung, Motorola, LG i…
Święty Mikołaj uwija się w pocie czoła, by dostarczyć nam wymarzone prezenty. Już teraz możesz…
Najpopularniejszy remake jest teraz do kupienia o połowę taniej. To jedna z lepszych gier survival…